تنها به یاد کسی که دوسش دارم

ازت بگذرم به کی دل بدم

کجا بعد تو غصه هامو بگم

ازت بگذرم خودم میشکنم

ازم دل نکن عشقِ من این منم

همونی که دنیاش تو دسته توِ

اگه عاشقِ نازِ شصتِ توِ

همونی که دنیاش پر از اشک ِ شوق

میشه وقتی چشماش به عکس توِ

من اون عاشقِ دل به دریا زدم

که از فکر تو پل به فردا زدم

تو هم واسه یکبار بگو عاشقی

من اون خوبه بودم که امروز بدم

ازت بگذرم به کی دل بدم

کجا بعد تو غصه هامو بگم

ازت بگذرم خودم میشکنم

ازم دل نکن عشقِ من این منم



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت16:12---13 آذر 1391
سلام آبجی مطالب قشنگی داری واقعا.مرسی.امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,

] [ 15:11 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه